Virginia Woolf

3 thoughts on “Virginia Woolf

  1. Beste Geert,

    Heb je een speciale studie opgepakt? Want alleen tekenen van deze personen is niet genoeg. Je moet ook iets van de biografie weten. Groeten aan Paulina.

    1. Beste Oom Geert, Aan het begin van de vakantie heb ik in de bibliotheek met Suzanne een lezing bijgewoond over Mrs Dalloway van Virginia Woolf. In de vakantie heb ik een vuistdikke biografie gelezen van Sören Kierkegaard. In die biografie werd een paar keer Schopenhauer genoemd. In Wenen zag ik een Third Man-museum. Toen ik weer thuis was heb ik die film gehuurd. Ik heb die portretten inderdaad niet zo maar gekozen. Groet, neef Geert.

Geef een reactie

