The Big Draw

IMG_2051

Zaterdag 3 oktober heb ik meegedaan aan The Big Draw, een tekenfestival in Rotterdam. Op de foto probeer ik Salvador Dali te tekenen op een raam in  Boymans van Beuningen. In de week voor 3 oktober had ik de kinderen van groep 4, in de stijl van Salvador Dali, met stift olifanten op hoge poten laten tekenen. De buitenste viltstiftlijntjes van hun tekening maakten ze met een penseel nat zodat de inkt ging vloeien. De les had ik van tekenenenzo.blogspot.nl De resultaten waren erg mooi. Omdat ik de tekeningen van de kinderen allang mee naar huis heb meegegeven, hieronder twee langpotige olifanten van mijzelf. Boymans van Beuningen heeft ook een paar schilderijen van Salvador Dali. Die heb ik 3 oktober natuurlijk aandachtig bekeken.

Geef een reactie

