Spellbound

spellboundGisteravond was ik verteller bij een voorstelling van Buikdansschool Yamina in theater Vaillant. Na de pauze was vergat ik mijn bril af te doen: een oosterse koning met een moderne bril, dat was een beetje raar. Nieuw voor mij was het werken met een headset.  Als ik niet op het podium stond moest ik mijn mond houden. Dat vergat ik wel eens, waardoor de mensen op de tribune mijn commentaar van achter de coulissen konden horen.

Ik vond het erg leuk om te doen. Ik hoop dat de danseressen ook terug kijken op een geslaagde voorstelling. De kaartverkoop kwam aanvankelijk moeizaam opgang, maar gisteravond bleek de zaal toch uitverkocht.. Helaas kon niet iedereen naar binnen.

One thought on “Spellbound

Geef een reactie

