La Place

La Place

Tweede pinksterdag: Met de auto naar Paulina’s werk. Haar fiets stond daar al een tijdje in de stalling; de ketting was er afgelopen. Ik had schroevendraaiers meegenomen om de kettingkast te openen. Die moest helaas met een imbussleutel worden geopend. Bij een benzinestation gevraagd of ze een imbussleutel hadden, die hadden ze niet. Omdat ik geen zin later deze week nog een keer te gaan, ben ik, met Paulina’s fiets aan de hand, naar huis gelopen. Bij La Place in V&D aan de Grote Marktstraat heb ik koffie gedronken. ik keek uit op de torentjes van het Binnenhof, die boven de Spuistraat en de gebouwen daarachter uitstaken. De ketting zit er weer op.

One thought on “La Place

Geef een reactie

