Rennen op zondag

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/bd6/46568153/files/2014/12/img_0885.jpg
We hadden afgesproken om vanochtend vanuit het huis van Hugo te rennen. Verzamelen om 10.00 uur. Ik schoot echter pas om 10.05 wakker. Snel mijn loopkleren aangedaan en de deur uit. De andere mannen kwamen me al tegemoet rennen, ze dachten dat ik was uitgegleden. Het was in ieder geval niet iets voor mij om zo laat te komen.
Het was mooi om in de sneeuw te rennen.
Terug bij Hugo bij de koffie en het gebak gesproken over muziek met op de achtergrond de top 2000.

Geef een reactie

