Rode Kruis plantsoen

kikkers3Rode Kruis plantsoenIk ging zaterdagmiddag rond 16.00 uur naar De Parkiet, de school waar ik werk, om de kikkervisjes is mijn klas eten te geven. Kikkervisjes eten graag tomaat, dus had ik bij Albert Heijn aan de Fahrenheitstraat één tomaat gekocht, daarmee moeten ze het wel een paar dagen uit kunnen houden. Ik heb geen zin in de Pinkstervakantie elke dag naar school te gaan. Twee visjes bleken sinds gisteren echte kikkers te zijn geworden. Ik heb ze in het Rode Kruis plantsoen, in het water van de Haagse Beek, de vrijheid gegeven. Zullen ze het redden? Ik ben daar gelijk maar gebleven om een tekening te maken.

2 thoughts on “Rode Kruis plantsoen

Geef een reactie

