Schaatskunsten

Een citaat uit het mailtje dat ik gisteren van Jos Oonincx ontving: “In enigerlei vorm heb jij een bijdrage geleverd aan de totstandkoming van het unieke schaatsboek voor Nederland en België: SCHAATSKUNSTEN. Daarvoor wil ik jou voor zover ik dit nog niet eerder heb gedaan hartelijk danken!”  Daar stond me niks meer van bij, dus heb ik navraag gedaan. Jos stuurde me daarop een copie van het mailtje waarin ik hem toestemming gaf onderstaande illustratie te gebruiken voor zijn boek.monnik

Dus kopen dat boek, als je wilt weten wat deze monnik met schaatsen te maken heeft.

Geef een reactie

