portrettekenen bij het Amateurspalet

??????????????????????????????????????????????????????????????Vandaag onverwacht vrij. Gistermiddag na school stond plotseling collega en vaste vervanger Judith Hendrikx Verhaar voor mijn neus met de vraag wat ik voor haar op het programma had staan. Het bleek vandaag mijn eerste Bapo-dag te zijn. Om mijn eerste vrije dag goed te besteden ben ik vanochtend naar het Amateurspalet in Rijswijk gefietst om te kijken of ik aan kon schuiven bij de portretteken-greep. Dat vonden ze bezwaar. Vanavond kan ik niet naar modeltekenen, omdat nichtje Adinda Strengers en Kevin hun huwelijksfeest vierem. Modeltekenen laat ik daarvoor graag schieten, maar ik het nu wel fijn dat ik vandaag toch getekend heb.

Geef een reactie

