De witte Bergen

Eemnes Deze tekening heb ik gisteren gemaakt op het terras van Theehuis ’t Bluk in Natuurreservaat Zuiderheide.
Gisteren en vandaag waren Paulina en ik in de Gooi en Vechtstreek. Vannacht hebben we geslapen in hotel De Witte Bergen. Mary en Erik hebben daar een arrangement van een paar dagen. Zij hadden gevraagd of we een dagje langs wilden komen. Gisteravond hebben met hen gegeten bij Rex in Hilversum. Eemnes_0001 Vandaag hebben we een flinke fietstocht gemaakt. In kasteel Groeneveld heb ik de tentoonstelling “Weet ik veel, gewoon een vogel” bezocht. Mogelijk is bovenstaande schets, die ik maakte op het terras van het kasteel, beïnvloed door de tekeningen van Peter van Straaten die ik net op de tentoonstelling had gezien.
Eemnes_0002
In Laren hebben we op het terras van Ateliercafé Mauve een sorbet genomen. Daarna zijn we naar Museum Singer Laren gegaan waar we de tentoonstelling Hollandse impressionisten hebben bekeken.Eemnes_0003 Voor deze weekendtrip hadden we onze eigen fietsen met de trein meegenomen. Hier staan ze in de Sprinter van Bussum naar Leiden Centraal.

Geef een reactie

