zeventiende eeuwse kleding

Vrijdag geef ik workshops modeltekenen aan kinderen van de  3 groepen 7 van basisschool ’t Palet. Omdat de school bezig is met een project over de Gouden Eeuw trekt mijn model, oudcollega Adri Huisman, zeventiende eeuwse kleding aan. De kleding heb ik gehuurd bij Costuummagazijn A.T. de Wit BV in de Wagenstraat.

Vanochtend heb ik de wambuis en pofbroek zelf aangetrokken, om model te staan in mijn groep 4 van Basisschool De Parkiet. Ik voel me er lekker in, vanmiddag trok ik het aan toen ik ging portrettekenen op het zomerfeest op het Kastanjeplein.

One thought on “zeventiende eeuwse kleding

Geef een reactie

