Portrettekenen op De Parkiet

DSC03256 DSC03265 DSC03262 DSC03257  Vanochtend heb ik op Basisschool De Parkiet een workshop portrettekenen gegeven aan leden van Amateurskunstenaarsvereniging Matuvu. Oud collega Adri Huisman had ik bereid gevonden model te staan. Met een enigszins bedrukt gemoed liep ik vanochtend naar school. Ik dacht dat  van alle mensen die zich ingeschreven hadden, na een reeks afmeldingen, er nog maar drie over waren. Dat viel gelukkig reuze mee, met 8 deelnemers had ik een aardig klasje. We hebben hard gewerkt, de deelnemers  tekenden mooi en ik hoop dat ze wat van me hebben opgestoken.

Geef een reactie

