Typedrawing

Getekend met Typedrawing. Er staat: ‘Quand j’aurai du vert sur mes osses, quand j’aurai du vent dans mon crxe2ne…’. Die tekst herinner ik me van een chanson van Serge Reggiani.

Mijn lerares Frans leende mij op de middelbare school langspeelplaten platen van chansonniers. Eeen neefje van mij maakte op de plaat van Serge Reggiani een kras. Ik wilde een nieuwe plaat kopen, maar geen platenwinkel had hem meer. Ik heb hem beschaamd met kras teruggegeven aan mijn juffrouw.

Geef een reactie

