Uithof

P8070390Nog een tekening van mij uit 1978 die mijn zus en zwager bewaard hebben. Van deze prent herinner ik me meer. Ik heb hem getekend aan het water achter schaatscentrum De Uithof. Thuis heb ik het  met inkt uitgewerkt. Het gebouwtje op de tekening bestaat niet meer, op die plek kun je nu, meen ik, kano's huren. Ik moet maar eens gaan kijken.

Mijn manier van tekenen is maar weinig veranderd in al die jaren. Het is wat meer uitgewerkt en wat braver dan ik nu teken. Mijn ogen waren toen ongetwijfeld beter, dat moet ook van invloed zijn. 

One thought on “Uithof

  1. Door onze opruimwoede komen we
    allerlei spullen uit het verleden
    tegen waaronder deze tekeningen.
    We zijn nog lang niet klaar dus kunnen we nog meer vinden.
    Je hoort het wel als we weer een
    vondst hebben
    Onze terugreis uit Rotterdam na de begrafenis van Martin Elshout
    is goed verlopen. Hopelijk ook voor jou. We hebben alleen afscheid genomen en zijn niet naar de fam. gegaan, het was goed zo.
    Groetjes, Marijke

Geef een reactie

