Eindhoven

Vanochtend uitgecheckt en met de bus van het hotel naar Helmond gereden. Vandaaruit met de trein naar Eindhoven. Paulina ging daar winkelen, ik heb het Van Abbemuseum bezocht. Ook nog 3 historische jeugdboeken gekocht bij De Slegte. In de trein op weg naar Den Haag, heb ik dit meisje getekend. Daarna probeerde ik een foto van dit tekeningetje vanaf mijn smartphone op 't Puttertje te krijgen. Daar was ik zo druk mee bezig, dat ik te laat realiseerde dat ik mijn spullen moest pakken omdat we Utrecht Centraal binnenreden, waar we moesten overstappen. Op het perron vroeg ik me ineens af waar mijn vulpen was, terug de trein in, op de plaats waar ik had gezeten was geen vulpen te zien. Thuis alle tassen binnenstebuiten gekeerd: geen vulpen. Ik ben hem kwijt. Dat zit me dwars.

Dit is dus de laatste tekening die ik met die fijne vulpen heb gemaakt.Scan0007 

Geef een reactie

