Sdu Royal Ten

Scan0001 
Vandaag de Royal Ten gelopen, een tien kilometerloop in de omgeving van Paleis Huis ten Bosch. "Ik ken die rug", hoorde ik een loper achter me zeggen in het Haagse Bos. Ik had hem net ingehaald. Tijdens de Meeuwen Makrelenloop in december had hij lang tegen mijn rug aan gekeken, omdat ik een groot deel van de loop voor hem liep. Met de finish in zicht haalde hij me toen in. Vandaag gebeurde dat gelukkig niet.

Mijn eindtijd was 41 minuten en 30 seconden. Daar ben ik tevreden over.

Ik zag weer veel vaders van leerlingen van De Parkiet. Exc3xa9n vader liep slechts 24 seconden langzamer dan ik. Die moet ik in de gaten houden. Scan0002

Geef een reactie

