Halve marathon Leiden

Leiden Schets gemaakt vlak bij de finish van de halve marathon van Leiden. Ik wachtte daar op de binnenkomst van mijn broer Wim. Op weg naar Leiden had Wim een lekke band gekregen, hij zei dat ik maar door moest fietsen. Dat heb ik gedaan, maar ik voelde me wel  schuldig. "Nergens voor nodig!", zei een vader van school die ook meedeed aan de halve marathon, "het is een individuele sport."  Mijn tijd: 131.58. Het was Wim niet gelukt zijn band te plakken, hij is naar huis gelopen, en heeft niet gerend. Nou ja, een klein stukje met de fiets aan de hand.

Geef een reactie

