Te grote duim

TegroteduimAls kinderen op school goed hebben gewerkt teken ik een "duimpje" in hun schrift. Vaak teken ik de duim ten opzichte van de rest van de hand te klein. Zoiets sluipt erin. Op de tekening hierboven heb ik hem, omdat ik die fout niet wilde maken, juist weer te groot getekend.

One thought on “Te grote duim

  1. Ik als leek vind het een leuke tekening door de combinatie van het papir en de gebruikte kleuren en lijnen. Dat maakt dat het geen realistische tekening is maar juist speels en abstact.

Geef een reactie

