CPC

Over mijn deelname aan de CPC heb ik tot nu toe niets geschreven op 't Puttertje. Oud-collega Adri Huisman trok daaruit de conclusie dat ik niet mee had gedaan. Gelopen heb ik wel, maar mijn tijd was teleurstellend, dat is de reden dat ik er niet mee naar buiten trad: 1 uur 36 minuten en 19 seconden deed ik over de 21,0975 km. Vorig jaar was ik 5 minuten sneller!

Toen ik na de finish naar mijn fiets liep, die bij het Ministerie van Financixc3xabn stond, kwam een man naar me toe. Hij gaf me een hand en zei: "TV-West zoekt een loper die helemaal uitgeput is. Ik geloof dat ze daar nog lopen", en hij wees de kant van het Lange Voorhout op. Hij bleef nog wat met me praten, keek wat bezorgd naar me, gaf me nog twee keer een hand -die plakte van de sportdrank- en besloot met: "Je hebt hem uitgelopen, dat is een hele prestatie!"

Ik heb nu koortsuitslag, misschien was ik fysiek niet helemaal in orde.Scan0001

 

Geef een reactie

