Spelletjes in de klas

DSC00571 
DSC00572 
Dinsdagmiddag vieren we carnaval op school. Na wat gehos in de gymzaal kunnen de kinderen in groepjes van klas naar klas trekken om daar spelletjes te doen. Nu ben ik geen spelletjesman; ik onthoud de spelregels niet, ik vergis me steeds, raak in de war en ik voel me altijd dom als ik aan een spelletje mee doe. Voor de spelletjes in mijn klas heb ik de spelregels maar groot opgeschreven, dan heb ik iets om op terug te vallen.

One thought on “Spelletjes in de klas

  1. Hoi Geert,
    Heel goed hoor dat je al zo vroeg
    sportief bezig was in Meijendel.
    Een goede prestatie hoor.Ik zeg altijd tegen iedereen die er naar luisteren wil bewegen moet, maar die raad hoef ik jou niet te geven.
    Groetjes, Marijke

Geef een reactie

