Knippen is leuk

Scan0010
Voor niks naar Rijswijk gefietst! Er zou deze vrijdagavond voor de laatste keer dit jaar modeltekenen zijn, maar ik stond voor een dichte deur. Blijkbaar was het afgelast vanwege de gladheid.

Thuisgekomen maar even dit klokje geknipt; heb ik toch wat voor ’t Puttertje. Deze week heb ik in de klas heel wat klokjes geknipt. Ik probeerde de kinderen met zwart papier en met vliegerpapier “glas in lood” ramen te laten maken. Het was een moeilijke opdracht voor groep 4. Voor de kinderen die hun eigen werkje hadden verknipt, knipte ik snel een klokje of een kerstster, dan konden ze die bekleden met vliegerpapier.

Geef een reactie

