Kerken

Scan0002 
01kerk
 
Vandaag ben ik naar Schipluiden en Den Hoorn gefietst om de katholieke kerken daar na te tekenen. Ik heb een opdracht om pentekeningen maken van de kerken van Maasland en van bovengenoemde dorpen. Die drie parochies gaan fuseren. Mijn pentekeningen zullen worden gebruikt in het nieuwe logo. Ik vind het niet leuk om helemaal naar foto's te werken, ik wilde de kerken toch ook echt gezien en getekend hebben. Het valt niet mee buitentekenen bij dit koude weer!

Op de terugweg ben ik nog even langs geweest bij mijn zus Marijke, die in Den Hoorn woont.

2 thoughts on “Kerken

  1. Hallo Geert,
    Geweldig dat je inderdaad gistermiddag, vrijdag de 26ste november, al de tekeningen gemaakt hebt van de kerken in Den Hoorn en Schipluiden.
    Wat betreft de lage temperatuur maar goed dat Marijke thuis was om op te warmen en de inwendige mens te versterken.
    Nogmaals hartelijk dank.

    Wat betreft de teksten, namen van de bestaande parochies, vraag ik nog na wat het precies moet zijn (St. Antonius en St. Cornelius of HH Antonius en Cornelius, of H. Antonius en H. Cornelius) voor Den Hoorn en H. Jacobus de Meerdere voor Schipluiden.
    Zodra ik hier duidelijk over heb gekregen volgt reaktie.

    PS;In het artikel hierboven svp Maasdijk wijzigen in Maasland.

    Beste groet en tot horens, tot ziens, Koos

Geef een reactie

