Pijpenragers

Scan0063 
Een sportende Sint gemaakt van pijpenragers, dat is de Sinterklaasles van Moet je doen! Om body te kweken zouden de kinderen de breiwol kunnen gebruiken en voor de kleding stof. Dat lijkt me te moeilijk voor groep 4. Ik denk dat ik me beperk tot papier. 

One thought on “Pijpenragers

  1. Hoi Geert,
    Nou zeg ik vond het reuze fijn om met zoveel familie deze mijlpaal te vieren op deze unieke locatie.
    Ik heb al van je vakantietekeningen genoten en nu
    weer van ons feestje.
    Het is nog feestelijk met al die kadootjes en leuke post.
    Groetjes, Marijke

Geef een reactie

