Kijk omhoog en dansen maar!

DSC02744 DSC02749 

Uit de methode Moet je Doen! geef ik morgen bovenstaande les aan groep 8. Het mensfiguurtje komt van een knipblad uit de methode. Het moet een dansend figuurtje worden, de kinderen bepalen zelf de houding. Daarna gaan ze het poppetje met sitspapier aankleden. Het sitspapier moet gescheurd worden, maar van mij mogen ze af en toe ook wel knippen. Het moeilijke van de opdracht vond ik dat het sitspapier beter aan mijn vingers bleef plakken dan aan het karton.

Kijk omhoog! 

Moet je doen! heeft voor groep 4 dinsdag een les boetseren op het programma staan. Een poppetje dat naar boven kijkt, dat wordt de opdracht. Lijkt me erg moeilijk voor groep 4. We zullen zien.

2 thoughts on “Kijk omhoog en dansen maar!

Geef een reactie

