La Place

Scan0007 
"Ga wat leuks voor jezelf doen," zei Paulina tegen me, toen ze rond een uur of xc3xa9xc3xa9n van haar werk kwam. Ik ging naar de stad. Na wat doelloos dwalen, waarvan ik onrustiger werd dan ik al was, ben ik bij La Place gaan zitten met een kop koffie. Ik heb mijn uitzicht nagetekend, daar was ik wel even zoet mee. De donkere torens zijn van het Binnenhof.

One thought on “La Place

  1. Nijmegen is ook weer druk bezig, we hadden de koffie klaar gehad hier aan de Waal (Zaltbommel is niet zo ver)Ook hier is geruimd, groeten Hans
    Mocht ik eerdaags een keer in Den Haag zijn moeten we een keer bijpraten
    28 augustus teken ik voor een goed doel voor Roemenie. 9zin om mee te doen

Geef een reactie

