Rod Stewart

Scan0004Gisteravond toen ik de vaatwasmachine aan het inruimen was hoorde ik Tonight I'm yours van Rod Stewart op de radio. Ik weet nog dat ik dat het nummer hoorde op mijn stereoinstallatie, toen ik op een zolderkamer woonde aan de Stephensonstraat. Ik kwam thuis van mijn werk bij de PTT. Het was donker buiten, herfstweer, november 1981. Het radio gedeelte van mijn Philipsinstallatie lichtte groen op. En ik hoorde Rod: Do anything that you want me to..you want me to…aan het eind van het nummer ging het zingen over in gekrijs, niet mooi maar wel leuk.

Even controleren of mijn herinneringen kloppen….gelukkig mijn lange termijn geheugen laat me niet in de steek: volgens Veronica's hitdossier kwam Tonight I'm yours op 31 oktober 1981 binnen in de top 40, bleef daar 8 weken in, en had als  hoogste notering nummer 13. 

3 thoughts on “Rod Stewart

  1. In het uiterste zuiden, Geert. We zijn dit jaar als laatste aan de beurt. Hier sluiten de scholen hun deuren pas op 23 juli. Nog even volhouden dus….
    Groetjes,
    Coenna

Geef een reactie

