Mail-art

In haar atelier in een oud schoolgebouw aan de Hongarenburg in Den Haag, heb ik vanochtend, met een aantal andere leden van amateur kunstenaarsvereniging Matuvu, bij Ka van Haasteren een workshop Mail-art gevolgd.  We kregen een vouwmodel van een envelop, een postzegel, wat velletjes papier van verschillende kleur en met verschillende patronen, een zwarte fineliner, een plakstift en een schaar. De opdracht was om met die materialen een envelop te maken, die paste bij de postzegel. We mochten gebruik maken van alle andere materialen in het atelier van Ka: verf, stempels, veertjes…, maar ik heb me beperkt tot de materialen die ze voor me had klaargelegd. Hieronder het resultaat van mijn inspanningen. 00mail
01mail
 Mijn collega's van Matuvu waren ook lekker bezig.0mail
1mail

2mail

Geef een reactie

