Guiseppe Arcimboldo

GuiseppeDe Moet je doen!-les voor morgen is: Maak een fruitmens. Voor 32 kinderen fruitplaatjes vinden, dat lukte me niet.Onze Albert Heijn had geen Allerhandes meer had. Dat was een domper. Ik heb toen alle Margrieten, Libelles, Viva's en Flairs, die ik kon vinden in huis, verzameld en daar alle plaatjes met eten uitgescheurd. Het worden dus niet echt fruitmensen. Hierboven staat mijn probeersel. Ik vond het erg moeilijk. Ik hoop dat de kinderen er minder moeite mee hebben. 

Als je wilt weten welk werk de inspiratiebron was voor deze opdracht moet je googelen op de naam Giuseppe Arcimboldo.

Geef een reactie

