Manuscripta

Manus1
Manus2
Met Suzanne ben ik vandaag naar Manuscripta geweest, de opening van het boekenseizoen in de Westergasfabriek in Amsterdam.

We hebben onze tijd efficixc3xabnt gebruikt, en daardoor heel veel gezien en gehoord. Hierboven tekeningen van het gesprek dat Margot Dijkgraaf had met Bernhard Schlink en Geert Mak in het Transformatorhuis.

Bernhard Schlink is de schrijver van De Lezer. Ik kreeg de indruk dat ik de enige in de zaal was die het boek niet had gelezen, maar dat ga ik snel doen, want Schlink heeft me door wat hij vertelde nieuwsgierig gemaakt, bovendien kwam hij sympathiek over.

Ik heb ook een bijeenkomst bijgewoond voor leerkrachten, die was bedoeld om inspiratie op te doen voor de kinderboekenweek, maar daarover later meer. 

Geef een reactie

