Basilica

00zuil
Een paar dagen geleden, heb ik de schets die ik maakte van twee brokstukken van zuilen bij de site  van de vroeg christelijke basiliek van Panorm met potlood nagetekend. Van die tekening heb ik sjablonen gemaakt, waarmee ik een afdruk met acrylverf heb gemaakt. Met die afdruk, een penseel en een potje bruine acrylverf ben ik vanochtend, direct uit bed, weer naar die basiliek gegaan. Ik heb geprobeerd alles goed op zijn plaats te zetten en de tekening in de zuilen wat nauwkeuriger te penselen. Daarna heb ik in ons appartement heel dik witte verf gezet tegen de bruine lijnen die ik en plein air had geschilderd. 

Ik ga er nog mee door.

One thought on “Basilica

Geef een reactie

