Limani

02bas De haven van Panormo.

03bas Het Strand. Als ik een boek probeer te lezen val ik in slaap, als ik teken blijf ik wakker.

Bovenstaande tekeningen heb ik gisteren gemaakt. Vanochtend, direct uit bed, ben ik verder gegaan met de restanten van de vroeg christelijke basiliek. Van een eerder deze week gemaakte potloodtekening heb ik een sjabloon gemaakt. Daarvan heb ik met acrylverf een afdruk gemaakt. Helaas bleef er wat van het papier van het sjabloon op het papier waarop ik de schildering wilde maken plakken. Alles droogt hier razendsnel. Vervolgens heb ik met penseel nog wat oranje, gele en groene toetsen aangebracht.00bas
 

  01bas
 

 

Geef een reactie

