Blockprint

Rennen2
Rennen
Vandaag een worshop blockprint gevolgd bij het Amateurspalet. Het lukte niet erg goed. Steeds als ik dacht dat er iets aardigs aan zat te komen verpestte ik het door te veel inkt te gebruiken. Ik bewandelde door mij al platgetreden paden. Dat er veel meer mogelijk is met blockprint, bewees het werk van mijn medecursisten. Helaas was ik vergeten de batterij in mijn fototoestel te doen, daarom heb ik geen foto's van hun werk.

N.B. Volgens mij is monoprint een betere benaming… of monotype? Wie weet de juiste naam voor deze manier van werken?

Geef een reactie

