Pijnboomstraat

Pijnboom 
Terwijl ik dit tekende zat ik op een paadje tussen twee flats aan de Hanenburglaan. Vandaaruit keek ik de Pijnboomstraat in. Het rook op dat pad naar hondenpoep. Een vrouw wilde haar auto recht voor me parkeren, maar toen ze mij zag zitten, zette ze haar auto buiten mijn gezichtsveld. Aardig. Plotseling hoorde ik gekraak boven mijn hoofd, ik keek omhoog en zag een grote tak op mij afkomen. Het uiteinde van de tak kon ik afweren met mijn arm. Ik had hem niet op mijn hoofd moeten krijgen.

One thought on “Pijnboomstraat

Geef een reactie

