Net na middernacht

Neja 
Vanmiddag heb ik voetbal gekeken in de kantine van Berg en Dal, de tennisvereniging van Paulina. Nederland-Japan: saaie wedstrijd!  Daarna ben ik gelijk richting Utrecht vertrokken voor een rexc3xbcnie met mijn studiegenoten van de opleiding Schrijven met Pen en Toets. De trein bracht mij maar tot Gouda, wegens werkzaamheden aan het spoor moest ik vanaf daar verder met de bus. In het centrum van Utrecht was het oranjefeest nog volop aan de gang. We hebben Grieks gegeten bij Sirtaki. Het was gezellig.

Schr1 
Ik ben nu, net na middernacht, alleen thuis. Paulina is naar Nijmegen om onze dochters op te halen, die naar een concert van Muse zijn geweest, in het Goffertpark

Geef een reactie

